NEJMODERNĚJŠÍ OVLÁDACÍ SYSTÉMY PRO PRÁCI V TERÉNU

Nový Trakker nabízí pokročilé bezpečnostní systémy, jako jsou:
 
  • ABS 
  • EBL
  • na přání ASR
V terénním režimu můžete vypnout funkci ABS, abyste tak umožnili zablokování kol (až do maximální rychlosti 15 km/h) – toto je zvlášť účinné při prudkém stoupání s nízkými otáčkami. Jakmile překročíte rychlost 15km/h, funkce ABS se automaticky opět aktivuje.
Trakker Euro VI

Poznejte výhody nejmodernějších systémů

Systém ABS (Anti-lock Braking System- protiblokovací brzdový systém) zabraňuje zablokování kol během brždění bez ohledu na stav povrchu vozovky. Signály z ABS čidel, která jsou namontována na kolech, poskytují přesné informace o chování a reakcích každého kola v průběhu brždění. Systém ABS je proto schopen snížit brzdnou sílu bezprostředně před tím, než se zablokuje jedno nebo více kol.  Pokud stav vozovky umožňuje prudší brždění, ABS opět zvýší brzdnou sílu až do limitní hranice rychlosti.
Nový TRAKKER je vybaven systémem EBL (Electronic Brakeforce Limitation), který přizpůsobuje brzdnou sílu zatížení náprav vozidla. Signály zaslané z čidel ABS poskytují všechny potřebné informace o chování a reakcích každého kola zvlášť v průběhu brždění. Proto je možné vypočítat skutečné rozložení zatížení mezi přední a zadní nápravou a vyvážit brzdný tlak na každou nápravu v reálném čase podle aktuálních podmínek.
Systém ASR (Anti-Slip Regulation – regulace prokluzu kol) používá stejné signály jako systém ABS, a to za účelem zabránění prokluzu hnacích kol a ke zvýšení trakce v průběhu zrychlení. 
Elektronická ovládací jednotka ASR:
 
  • optimalizuje stabilitu vozidla
  • zabraňuje prokluzu namáhaných hnacích kol
  • snižuje opotřebení pneumatik
 
Se systémem ASR mají hnací kola  nejlepší možnou trakci  dokonce i v náročných podmínkách jako jsou prudké stoupání a kluzké povrchy.
Dekompresní motorová brzda na motorech Cursor, kombinovaná s turbodmychadlem s variabilní geometrií nebo CEG,  zajišťuje bezpečné brždění a snižuje využívání provozní brzdy – čímž snižuje nároky na opotřebení dílů. Vozidla bez pohonu na všechna kola jsou vpředu vybavena kotoučovými brzdami a vzadu bubnovými brzdami ovládanými elektronicky systémy ABS a EBL – pro optimalizaci brzdné síly podle míry zatížení – a ASR (regulace prokluzu kol) na přání zákazníka. 
 

Verze s pohonem na všechna kola mají na všech kolech namontované dvojí oboustranné bubnové brzdy.