VŠESTRANNÁ KONFIGURACE PRO KAŽDOU MISI

Řada vozidel nový Trakker zahrnuje:
 
  • 2 verze (podvozek kabiny a tahač) s celkovou hmotností vozu až do 40 tun (podvozek kabiny) a 56 tun (v kombinaci tahač + návěs)
  • 2 motory  (8 a 13 litrový) se 4 výkony až do 500 HP
  • 5 převodů (16 stupňová manuální převodovka a automatická 12 a 16 stupňová převodovka EuroTronic)
  • 2 kabiny: krátká  (Hi-Land) pro každodenní použití a dlouhá (Hi-Track) pro použití zahrnující noční zastávky
  • 2 výšky střechy (nízkou a vysokou)
  • 2,3 nebo 4 nápravy s částečným pohonem nebo s pohonem všech kol  (4x2, 4x4, 6x4, 6x6, 8x4 a 8x8)
trakker
Tyto prvky mohou být kombinovány s širokou řadou rámů, pérování a převodovým poměrem náprav. Hojnost variant znamená, že vždy najdete ten správný vůz pro vaše účely. Nový Trakker je k dispozici ve více než 1 700 výrobních verzích. Díky takto široké řadě je nový Trakker vždy tím správným vozem pro každé použití:
 
  • transport agregátů (sklápěcí konstrukce)
  • transport betonu (míchačka betonové směsi)
  • údržba silnic
  • speciální transport 
  • vozy záchranné služby (požární a záchranné služby, civilní ochrana) a pro obranné účely

Transport agregátů

Sklápěcí konstrukce

TRAKKER může být vybaven jakýmkoliv typem sklápěcí konstrukce pro transport těžebních nebo důlních agregátů. Silné stránky nového Trakkeru v této oblasti jsou následující.
  • rám z vysoce pevného plechu na kluzu, vysoce ohybově pevného a vysoce pevného plechu v kroucení
  • mechanické nebo pneumatické pérování nevyžadující údržbu ani mazání
  • široká řada  odběrů výkonu  s 1 nebo 2 hřídeli s namontovaným držadlem čerpadla schopné odpovídat všem požadavkům týkajících se různých typů sklápěcí konstrukce
  • zkrácený zadní převis  pro minimalizaci úprav karosářů a doby převodu 
  • montáž konzol omega již umístěných na rámu  pro montáž sklápěcích pomocných rámů
  • sklápěcí ochrana proti podjetí zezadu
  • úprava kabiny na přání zákazníka s kontrolním schodkem a střešním madlem  pro kontrolu nákladu a plachty
  • výstražná světla pro  manévrování vozidla 
  • zvuková signalizace při  couvání
  • ochrana spodního topného tělesa  proti případným úderům
Pro transport agregátů Iveco doporučuje 3 nebo 4 nápravové verze.
 
  • s motorem 360 HP Cursor 8 pro optimalizaci stanoveného zatížení
  • s motorem Cursor 13 (až do 500 HP) pro těžké pracovní podmínky (k dispozici s částečným pohonem nebo s pohonem na všechny kola)

Transport betonu

Speciální úpravy pro stavební průmysl

Nový TRAKKER je ideálním vozem pro  speciální úpravy nutné pro stavební průmysl: míchačka betonové směsi, čerpadla betonové směsi, čerpací nákladní auta, dopravování betonu, přenosná čerpadla, rozprašovače betonu a speciální výložníky.
Silné stránky vozů TRAKKER v této oblasti jsou následující:
  • odběry síly motorové nebo Multipower  pro výkon točivého momentu 600 až 900 Nm v závislosti na objemu bubnu míchačky betonu a typu použité betonové směsi (předmísená nebo umíchaná na voze) 
  • možnost provozu  až 3 odběrů síly zároveň  pro komplexní systémy jako míchací čerpadla nebo čerpadla betonové směsi
  • zkrácený zadní převis  pro minimalizaci úprav ze strany karosáře a doby převodu
  • úprava  upevňovacích desek  připravených na rámu
  • svislý tlumič 
  • dvojité výložníky  ke stabilizaci svislých nákladů;
  • souprava k redukci hmotnosti  (vzduchová nádrž a kola z lehké slitiny)
  • software upraven na přání zákazníka  a režim nízkých otáček pro vyložení betonové směsi
  • výstražná světla pro  manévrování vozu  
  • datová sběrnice CAN otevřeného rozhraní  pro úpravu vozu/úpravu rozhraní na přání zákazníka
Pro přepravu betonové směsi jsou doporučeny následující verze: 
 
  • AD380T  se stanovením výkonu 360, 410, 450 nebo 500 HP (3 nápravy) pro náklad o objemu až do 10m3
  • AD410T  se stanovením výkonu 410, 450 nebo 500 HP (4 nápravy) pro náklad o objemu až do 12m3
 

Odklízení sněhu

Údržba silnic vyžaduje schopnost provozu v nepřístupných oblastech v příkrém stoupání a na nepevném povrchu – a Trakker má právě k tomuto nezbytný výkon a pružnost.
Silné stránky nového vozu Trakker v této oblasti jsou následující:
  • stálý pohon všech kol
  • hnací náprava pro zatížení až do 9 tun, takže můžete pracovat s širokou řadou sněhových pluhů
  • zadní pneumatické pérování pro stálou rovnováhu nutnou při práci s rozprašovači soli namontovanými vzadu
  • odběry síly motorové nebo Multipower pro výkon točivého momentu 600 až 900 Nm
  • tandemová čerpadla k pokrytí obsáhlé řady požadavků ohledně pohybu hydraulické konstrukce
  • datová sběrnice CAN otevřeného rozhraní pro úpravu vozu/úpravu rozhraní na přání zákazníka

Speciální transport

Silniční a terénní

V konfiguraci tahače má nový TRAKKER všechny nutné vlastnosti jako robustnost a proměnitelnost nutné pro použití ve speciální dopravě jak na silnici, tak v terénu. 

PTO – odběry síly (Power take-offs)

Odběry síly

Všechny modely nového Trakkeru jsou předem připraveny k namontování  odběrů síly  s různými převodními poměry a výkonnostními specifikacemi (točivý moment od 300 do 1 000 Nm) – které mohou být instalovány v různých  místech vozidla v závislosti na typu převodu. 

Přípravy zahrnují:

  • vývody elektrické instalace v kabině a rámu
  • ovládání na palubní desce pro zapojení PTO
  • elektronická ovládací jednotka
  • rozšiřující modul  pro programování až třech PTO

Typy PTO podle použití:

  • Motor PTO: použitelný v trvalém režimu, tyto odběry nabízí vysoký točivý moment jak pro vozy specializované stojící, tak pro ty v pohybu
  • Převodovka PTO: ideální zvláště pro použití pro specializované stojící vozy vyžadující střední/nízký točivý moment
  • Rozdělovací převodovka PTO: ideální zvláště pro specializované stojící vozy vyžadující vysoký točivý moment